Svar på en kommentar

usch, du är ju sjukt smal .... har du anorexia?
 
Svar: För det första är det jävligt fegt att skriva en komentar på min blogg istället för att säga det till mig.. vi känner ju varandra och du borde veta att man kan se id-nummer...
Ja jag kanske är smal och det kan faktist vara jobbigt ibland, så du behöver ju inte skriva usch framför din fråga! Och nej.. jag har verkligen inte aneroxia och det borde du ju veta. Alla mina kompisar vet att jag är den som tänker minst på kosten och moffar i mig mest av alla.
Skulle inte ta åt mig och ta illa upp om det inte var du.
Onödig kommentar.. 
 
Tumblr_mh1w1z1cqq1r9bv7wo1_250_large
 
 
 
 
 

Kommentarer
Linnea-Angelicas livakt!! säger:

att du kommenterar anonymt tyder bara att du är feg & inte vågar stå för din åsikt!!! 👊👊💢
Love u Angelica, 7kt snygg kropp, dröm kroppen!!<3333

2013-01-31 | 23:21:26
sigge säger:

herregud piiiinsamt

2013-02-01 | 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback