Sunday

Hej på er! 
Idag är det söndag och jag har tråkigt som varje söndag. Igår ringde Linnea mig och frågade om jag ville gå ut en stund. Är ju förkyld så är helst inte ute men tog med Tindra så gick vi en kortis. Har inte träffat henne på typ ett halvår så det är inte den Linnea ni vet om :) Hon följde med in ett tag också innan hon gick hem.
 
Idag då? Jag har jätte stor lust att färga håret och åka till nån rolig affär typ rusta haha. Så om mamma vill så åker vi dit lite senare och kollar runt lite. Sen när min syrra kommer hem kanske hon kan färga mitt hår om jag köper någon färg förstås :) 
 
Vi hörs senare! PUSS
- glöm inte bort frågestunden! 
Tumblr_lml0hwv3eu1qzyd2oo1_400_large
Random söt bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback