10/1 - 13

Hej på er! Idag hade jag en riktigt skön dag, började skolan 8:30 med matte. Vi behövde inte räkna nått eller så utan bara redovisa powerpoints i grupper :) Riktigt skönt faktiskt förutom att jag sa lite konstiga saker när jag pratade hehe.
Sen hade vi typ en tmimmes rast innan idrotten så då åt vi lunch och fixa lite grejer. 
På idrotten hade vi gymnastik/redskap/akrobatik, man kunde testa på lite olika saker bla: cheerleading, ringar, trampetts mm. Var rätt kul eftersom jag är rätt bra på sånt ändå :) 
Till nästa lektion ska man bestämma en sak som man ska til visa upp sen och så.. Ingen aning vad jag ska välja.
 
Slutade tidigt idag :D Hade ingen labb så vi slapp coachtiden. Slutade 12:15! Det är jag faktiskt värd efter att ha suttit kvar till typ hlv fem två dagar i rad.
 
Drog hem till Nennie direkt efter skolan, hon kom hem från Chile i söndags där hon har varit i fyra veckor :) Vi var i centrum och jag åt på Donken, sen köpte jag glass till oss båda också så jag slapp äta ensam haha.
 
Åkte hem runt 16:30 och nu har jag ätit middag och ska snart sätta på nån film eller nått, läxfri idag också 
BRA DAG! 
 
 

Kommentarer
Moa säger:

super fin blogg :D

2013-01-10 | 19:52:10
Bloggadress: http://gotlandsfototjej97.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback