Väntar på Linnea

Hej alla söta! Just nu sitter jag uppe på mitt rum och kollar runt lite på datorn :) Jag väntar på Linnea som borde vara hemma hos sig nu efter en dag i Romme med hennes skola. När hon kommer hit ska vi bara ha en chill kväll typ kolla på film och snacka och sånt. 
Jag kom hem från skolan typ fem och sen dess har jag städat rummet, ätit, duschat och bäddat en säng åt pluttan. Eftersom hon sover kvar här sen. Så har jag bytt om till mjukiskläder och just nu sitter jag här med blött hår som ser ut som jag vet inte vad.. :) Orkar inte bry mig.
 
Ikväll kommer förmodligen det hemliga projektet avslöjas så håll utkik!
 
Nu ska se om jag hittar någon film vi kan kolla på sen när hon kommer PUSS!
Nån random bild från i sommras saknar att vara brun..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback