Alla♥Dag

Idag är det alla hjärtans dag och jag har varit och åkt skridskor med skolan.
Åkte till handenterminalen imorse där många från klassen redan var. Vi tog en buss som körde oss till Hellasgården där min klass + en till skulle ha en vinterdag. Jag åkte skridskor och det var riktigt jobbigt! Man var tvungen att åka minst 3 varv runt en bana :O Asså osen är på en sjö och inte en skridskohall så spåert var jätte långt.. Det var lite jobbigt men ändå rätt kul. Hoho kul när man ramlar :)
Efter någon tmimme eller två åt vi våra luncher. Jag hade kyckling sallad mums. Se nåkte vi lite till sen hem. 
Hemma gjorde jag iordning en söt macka med salami som var hjärtformad. Har kollat runt lite på datorn och ska snart sätta igång att plugga matte..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback