4/2 - 13

Idag är det måndag igen vilket innebär skola. Var en helt okej skoladag, hände typ inget men den var slapp. Hade bara 3 lektioner, svenska, spanska och engelska (typ språkdag) woop. På långrasten hängde jag i arobics-salen med massa tjejer från klassen och Maria och Hanna dansade grymt bra!
 
Sen efter skolan gick jag upp till HandenC för att ta bussen därifrån hem till mig med Linnea. 
Vi åt pannkakor med nutella och sen gick vi på promenad med Tindra i snöstormen :/ Vi håller på med ett
hemligt projekt!! Vad det är får ni se om ca en vecka HÅLL UT! 
Hon åkte hem efter ca en timme eller två för hon har träning. 
Vet inte riktigt vad jag ska göra måste typ läsa en bok från skolan som jag ligger efter i men först ska jag dansa lite och äta middag :)
 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback