Veckan

Den här veckan har jag inte bloggat något! Jag sa att jag skulle skriva om varje dag i ett inlägg men jag minns inte vad jag har gjort och det kan inte varit något speciellt. Eller jo onsadagen och torsdagen kan ni läsa om nedan ;) 
 
Ons: I onsdags gick jag i skolan som vanligt, efter skolan åkte jag till tandläkarn och fixade med tandställningen. Fick några väldigt possitiva nyheter. 1:jag fick se en bild hur mina tänder såg ut innan jag fick min tandställning, HEMSKT! Jätte skönt att man ser en STOR skillnad. 2: Jag kanske kommer få ta bort tandställningen redan i jul!! Fast det är inte säkert men man kan ju hoppas.
 
Sen på kvällen så hade jag Dans. ÄLSKAR! :) Mer om det i ett annat inlägg.
 
Tor: I torsdags så hade vi vandring med skolan. 1,5 mil OMG det var skitjobbigt då jag tror att vi gick extra långt, kom typ vilse. HAHA asså det var jobbigt eftersom det var lera och vatten typ över allt + att man bara kunde gå på led för att det var så smalt. Men det roliga var när folk ramlade asså HAHAHA!! Ser ju så jävla roligt ut, och vi kanske ramlade 6 gånger samanlagt ;) Det var skithalt på rötter och när man är trött så orkar man inte riktigt lyfta på fötterna... Våra idrottslärare sa att vi skulle få njuta av naturen men det ända man såg var sina skor eftersom man var tvungen att kolla ner hela tiden så man inte snubblade ;) Åt lunch i skogen också. Lite mysigt var det ändå. 
Det var på ett ställe där min lärare fick offra sig för en bro hade gått sönder asså går inte att förklara men fick fick balansera över rätt djupt vatten ;) 
 
Det var väl det viktigaste som hänt i veckan. Jag har inte bloggat på grund av att jag har haft fulle upp med skolan. Har haft ett matteprov, kemitest mm. Men nu ska jag göra minst 2 inlägg till idag ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback