Hiss/Diss

Hösten! Igentligen hatar jag hösten men jag gillar alla mys kläder och tänk efter hur mysigt det är att komma hem från skolan och bädda ner sig med tända ljus framför en film ;)
 
Stickade tröjor! Jag är bara helt kär i dem....
 
Min skolmat! Jag tycker faktiskt att min skolmat i nya skolan/gymnasiet är bra för att vara sån mat ;) Finns alltid sallad och massor ;)
 
Iphone! Jag hade en Samsung innan jag fick min Iphone och den var rätt gamal så man kunde typ inte göra så mycket med den. Men jag älskar min Iphone helt enkelt :)
 
Mörkret! När det är höst blir det ju mörkt också det gillar jag inte :/ Lite dubbelmoral här hehe.
 
NewYorkers hemsida! Man kan inte e deras kläder??
 
Facebook och statusar! Jag stör mig jätte mycket på folks statusar, eller vissa ni kanske fattar vilka statusar jag menar ;)
 
Att ha stökigt rum! Måste dissa det här för jag hatar att ha det ;) Det är oftast kaos i mitt rum ändå hehe. 
 

Kom inte på så mycket nu men jag kan börja  göra Hiss/Diss oftare om ni vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback