Planer

Idag vaknade jag runt 12 av att syrran skulle upp till jobbet. När hon har jobbat klart ska vi dra och kolla på ett par skor vad får ni se sen! Hoppas jag gillar dem och så bara för annars tänker jag inte köpa ;) Hehe nehä? 
 
Efter det vill min syrra äta thaimat i vendelsö men jag är inte alls sugen även fast hon sa att hon kunde bjuda mig sötis! :)
 
Får se vad som händer sen på kvällen, jag och Emelie kanske ska hem till Jessika efter middagen eller nått.
 
Nu ska jag iallafall spela in en video. Har försökt 2 gånger redan men det funkar inte att ladda upp så jag ska göra en ny lite kortare. Håll utkik! 
 
Måste plugga en stund också innan jag drar puss hörs strax! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback