Sjuk?

Tja bloggen imorse när jag vaknade mådde jag skit. Var helt yr och illamående så kunde knappt stå upp. Vet inte vad det är för är inte magsjuk eller nått? Jag kan få sådär ibland :(
Så jag missade ett Nationellt No prov idag, fml skit jobbigt att göra det nån annan dag... Måste typ göra det imorgogon för sen åker jag till Norge och då kanske dem säger att jag inte får!
Men det borde lösa sig.
-
Är fortfarande yr i kålan och har suttit framför datan exakt hela dagen och tänker fortsätta med det ;) Det jpbbiga var bara imorse när jag fixat mig och allt...sen sprang jag till en buss för mådde lite bättre och ville göra provet och sen dra hem..men nej, då missade jag den sena bussen och gick hem igen.
-
Jaja nu vet i nu ska jag väll sätta in mina pommes i ugnen ;) Bombar alltid med mat när jag e hemma och har tråkigt.
Just nu Not So Happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback