Hola!

Vet att jag glömde det uppåner vända ! i början av rubriken ;)
-
Hemma från första dan på praoen nu. Var där vid 08:00 och var lite pinsamt i början, ne jag e inte blyg..eller? Sen gick alla barn och fröknar ut och då blev det rätt roligt eftersom jag tog för mig och hjälpte barnen med gungor,vantar,bråk,cyklar osv ;) Efter vi varit ute i typ 2 timmar var det lunch kyckling med curry och ris. Sen var det lek ;) HEHE jag lekte också och byggde ett torn med några killar som nuddade taket ;) HEHE
-
Jaja sen efter en stund skulle kidsen sova och då fick jag 30 min rast. Gick hem o hämtade innetofflor. Kom tillbaka i tid och då hade bara 3 barn vaknat så byggde lego med dem... Haha en kille blev skit sur när vi byggde ett hus för jag sa att han gjorde fel.. ;) Sen vaknade resten av barnen i sin egna ordning. Åhh det var en jätte gullig pojke som vaknade sen kom han ut och gick o la sig i min famn och typ somna :) AS SÖT! ;) - Sen var det mellis och sen fick jag gå hem :)
-
Lyckad första dag på prao veckan! Juste min handledare var sjuk så fick en annan som jag hade som lärare när jag var liten på det dagiset ;) Haha och hon kommer ihåg vem jag var ;)
-
Imorgon och resten av dagarna börjar jag 9 och slutar 15 :)
Slumpad bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback