Fredag

Sorry för uppdateringen men jag har haft fullt upp med skola osv.
-
Idag har varit en rätt rolig dag ;)
Var i skolan, hade spanska prov (gick inte så bra), Engelska nationella muntligt (gick rätt bra). På bilden gick jag och tjejerna in i vårt favvo rum och satt på hög musik och börja dansa HAHA ;) Kul!
Hade slöjd också, gör en bandaeu (stavning?) topp. Nice!
Hehe idag på so:n så hade min lärare sin lilla dotter med sig, skit söt :) Alla i klassen pratade lite sen sa lilltjejen ba: Mamma och då blev alla tysta och hon ba...jag har ritat en apa HAHAHAHA garva ihjäl ;)
-
Efter skolan gick jag och Nennie upp till Handen Centrum och åt donken (idag igen...) Sen  följde jag med Nennie upp till ett ställe sen blev det centrum igen :) Haha ingen fattar men a..hamstrar,skor,glass,garv ;) Hehe.
-
Puss hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback