Prom 2012

Tja längesen!
Tänkte försöka berätta om balen men går inte att beskriva med rd, sjukt kul! :)
-
Efter skolan typ vid 12 drog jag hem och började fixa mig. Rakade beben och sen lockade jag håret och satte upp luggen i 2 flätor på varje sida.
Sen runt 16 åkte jag hem till Ememlies kusin där hon redan var, Sara skulle fixa oss och var nästan klar med Emelie när jag kom. Hon fixade E's smink och hår men hade ju redan fixat håret själv så hon sminkade mig :)
-
Sen runt 17:30 åkte vi hem till var och en. Jag bytte om till min balklänning och klackskorna och tog alla små prylar smycken osv.
-
Pappa hämtade upp mig i en limousine som han fixat, sen åkte vi o hämta upp Emelie sen Jessika och Jennifer och till sist Nennie ;)
Vi gjorde entre framför rektorn HAHAHA Nice!
-
Väl inne på balen fick vi en välkomsdrink som var äcklig hehe ;)
Vi satte oss klassvis vid borden och väntade på maten. Vi fick kyckling med potatisgratäng o grönsaker. Till efterrätt fick vi choklad mouse(stavning) tårtbil med dekoration :) Skit GOTT!
-
Efter maten blev det dans till dj musik ;) Dansa Pausa!
-
Sen dansade vi på,snackade,hade kul,tog bilder mm ;) Men efter några timmar blev det lite långtråkigt och det var nån efterfest i rudan så jag och Nennie drog dit för att kolla läget ;)
Lärarna hade typ stängt in oss så för att vi skulle kunna komma dit var vi tvungna att springa genom parkeringsgaraget flera våningar. Lärarna/vakterna skrek stanna men vi sprang såklart därifrån ;) Hehe, blev så jävla rädd när vi precis skulle gå ut från garaget så kom en vakt och ba TJEJER STANNA! Haha men vi kuta ;)
-
Va inge kul vi rudan så vi drog tillbaka men kom självklart inte inn genom grinden så vi fick vänta i typ en kvart -.-
Var rätt kallt hade bara klänning och var barfota eftersom klackarna gjorde ont! ;)
-
Sen dansa vi mer och sedan drog vi ner till rudan tjejgänget och sedan hem.
-
LYCKAD BAL! :)
Bilder utan ordning! ;) Lånade av Sandra,Emmi,Jessika!
Mitt hår
Nennie,Jennifer,Emelie,Jessika,Jag
Emmi o Sandra
.
Mat
Haha a hon står på en stol ;)
.
Stiliga pöjkar ;)
Klassen
Girl Power
Lokalen
Janne o'company
mmmmm..
-------------------
Kommer fler bilder senare :)

Kommentarer
Ackelina ★ säger:

Fin blogg :)

2012-06-13 | 18:15:20
Bloggadress: http://ackelina.se
Anonym säger:

Låter som en kul fest, och vad fiiin du var!!

2012-06-13 | 20:29:54
Linnea säger:

Tusan vad fint hår Angelica! :D

2012-06-14 | 08:46:12
Bloggadress: http://linneagullungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback