Svar på lite komentarer!

Har börjat trillat in lite komentarer på sitonde ME GUSTA! :) Fortsätt så!!! ;)
 
Julia om störande fåglar...
Fin den frisyren med lockarna var i headern :)
Svar: Tack så mycket jag hade den på balen :)
 

om  hur jag lockar mitt hår videos
Madeleine - Vad är det för locktång? :)
Svar: Sa i videon att det var en OBH NORDICA men inte vilken model osv :) Så jag tog en bild på kartongen och tången.
 
Elenore - Vad kostar locktången? Var kan man köpa den? :)
Svar: Jag fick den nån gång? Kommer inte ihåg när ;) Så jag vet inte vart de köpte den. Men de flesta av deras locktänger koster runt 400:-
 
Rebecka - Fett fint!! :)
Svar: Tack så jätte mycket älskar sånna här kommentarer! :)
 
 
Terese om Midsommar fin
Snygg klänning  :) Haft en bra midsommar?
Svar: Thank you! Ja det har varit toppen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback