Djurgården (min stolthet)

Okej...nej det handlar inte om laget utan om ön (är det en ö?) ;)
Åkte dit idag vid halv 1 med Linnea. Vi bestämmde att vi skulle fika och sola.
Vi tog pendeln,tunnelbanan och djugårdsfärjan. Älskar båtar! När vi kom fram blev vi först lite suktade av grönan men gick vidare till nått ställe ingen aning om vart ;)
Tog lite bilder medans vi väntade på lite café tips :) Fick ett tipt och ja vi hittar inte direkt så det tog unigefär en timme tills vi var framme vid själva slingan där vi skulle gå på ;) Gick vid vattnet och det var super fint och mysigt men..även fast jag hade ätit en cheeseburgare så var jag lite hungrig vilket betyder grinig! Hehe.
-
Vi gick i typ ännu en timme och undrade om vi var rätt och så kom vi äntligen fram till fiket :)
Var ju inte riktigt som vi hade tänkt oss, ett ekologiskt café som inte varså jätte lyxigt men det var mysigt!
En morotskaka + läsk -75:-
Jaja det var ju gott iallafall okej inte läsken..
-
Sen gick vi tillbaka samma väg och la oss i solen ett tag typ 15min.
-
Åkte spårvagn till sergelstorg och gick in på Hollister där vi köpte varsitt linne :) Visar senare!

Lite bilder från idag:


I väntan på pendeln ;)

Linnea♥

Båten

Hungrig!

;)

Fint

...

cafét :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback