stockholm → Åland → Stockholm

Japp innan maten bokade mamma kryssningen! :) Så imorgon åker jag på Dagskryssning med mamma♥
Mysigt! 
Vi åker TIDIGT på morgonen. Båten går 7:35 så vi måste typ upp kl 05 om vi ska åka komenalt och så..
Men det ska nog gå bra. Måste gå och lägga mig lite tidigare bara (fast dem där 8 timmarna som man ska sova är ju redan kört) heh ;) Ähh sover nästan aldrig så länge ändå :)
 
Vi åker alltså på morgonen och äter lunchbuffe vid 11:15 typ. sen vid 14 går man i land på Åland för att byta båt. Sen åker man hem igen och kommer hem runt 19.
 
Kanske inte är så jätte roligt att vara på en båt. Men jag gillar VikingLine då jag åkte mycket när jag var lite och så + att man kan köpa godis och sitta vi seenen och äta gott mm :) 
Vet ni att det är första gången jag åker på kryssning till Åland. Jag har alltid åkt vidare till Finland och för tp exakt ett år sen var jag på Riga kryssning med Emelie. ;)
 
Hehe lite konstigt inlägg men nu vet ni varför uppdateringen kommer vara dålig imorgon! :) 
 
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback