I ♥ Shopping!

Idag åkte jag och Linnea tidigt in till stan. Hehe skönt att komma iväg i tid + att vi tog den sista snabba bussen ;) 
Vi åkte till Tc och kollade i affärer runt drottninggatan och gallerian osv :) Hittade inte så mycket men det jag hittade är jag väldigt nöjd över! Har liksom letat efter ett par jeans shorts hela sommaren och idag hittade jag ett par (se bilden).
Vi tog en lunch också och det blev värsta krånglet.. Linnea hade beställt sin sallad och jag skulle beställa en bakpotatis med skagenröra men då fungerade inte mitt kort! :( Jag gick iväg till en bankomat men det funkade inte heller. Jag har typ alltid haft pengar på kortet så fick typ en shock att de var slut! ;) Men eftersom jag har VÄRLDENS BÄSTA mamma så ringde jag och hon överförde pengar :) så tillslut fick jag min mat! ♥
Vi åt på kafferepet (tror det hette så) Jätte mysigt och trevlig perssonal :) TIPS!
 
Åkte hem vid 3/4? ;) Lyckad dag i stan med fin fina kap! ;)
 
Det jag köpte:
 
Stickad tröja Hm - 199:- Jeansshorts Hollister - 309:-
Detaljer!
 
Inte finaste färgerna men var 3 för 20:- Veromoda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback