Visste du att.....?

• Jag har flyttat en gång och då flyttade jag till andra sidan vägen.
• Jag har aldrig solat solarium men får ofta frågan om varför jag är så brun.
• Jag är dålig på att ta imot komplimanger.
• Jag hade en kanin förut.
• Jag gillar snö och är irriterad på att den inte kommit än.
• Jag har tvångstankar.
• Jag älskar att shoppa men snål ibland.
• Jag får typ ångest jätte lätt över skolan mm.
• Jag har varit i dessa länder: Finland,Norge,Danmark,GranCanaria X2, Kreta,Cypern,Bulgarien,Lettland,Malta (skulle till Egypten men vart tp krig)
• Jag blir jätte proppmätt av olika mousser och puddingar.
• Jag har bara 3 kusiner och alla är vuxna.
• Jag är kvarts finsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback