Äntligen KLAR!!!

Hej bloggen! :) Har varit dålig uppdatering här men jag har haft en jävla massa plugg som entligen är KLART!! :) Skönt. Har nyss gjort klart veckans sista stora viktiga läxa Labbraporten i NO:n. Stolt över mig själv :)
Skrev 2 A4 papper fram och baksida + framsidan på det 3:dje! :) Rätt nöjd blev kanske lite rörigt men inte så
farligt.
-
Idag vid 15:30 åkta jag,Emelie & Jessika till nån pop-gryuu HEHE! ;) Nej men typ en kör som sjunger stämmor till moderna låtar. Det var första gången idag och test så ska funta på om jag vill börja där. En termin typ 12 gånger kostar nått med 800 så ska tänka om det e värt priset ;) Det var kul i allafall. ;)
-
Men nu ska jag slappa resten av kvällen (första gången på länge) :) Kommer nått inlägg till ikväll och så kommer det fler imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback