Snöstorm och dagen!

Tja bloggen!
Fyfan vilket väder det har varit i stockholm idag! Jag vaknade i vanlig tid och märkte direkt att det skulle bli svårt att ta sig till skolan idag. Men jag fixade mig och när jag var klar gick jag till bussen. Gick inte en speciell tid eftersom bussarna gick helt ojämt, så jag gick när jag var klar och lyckades faktiskt komma på en buss hyffsat fort. Dock tog bussen en omväg men det var iallfall bättre än att stå ute i snöblåsten. 
Väntade på pendeln i typ 30 min och sen kom jag försent men jag kom ändå fram till skolan :)
 
Vi hade matte med vikarie och alla snackade typ bara stackarn. Sen hade jag typ 3.5 timmars rast och Jennifer hade typ rast samtidigt :) Så vi krigade upp till Centrum och köpte godis och chips hahah fyfan vad kul det var!! Garvade ihjäl oss fast det var svinkallt. Vi ramlade och gick genom djup snö herregud asså. Ni ser mig på bilden haha. 
Sen på tillbakavägen var det inte lika kul mest kallt men men. 
När vi kom in i skolan GLODDE de flesta på oss som hade varit ute i snöstormen och kommer in helt snöiga hehe.
Vi satte oss och åt sen var det lektion.
 
Jag var på Historian i typ 20 min innan jag gick iväg för Matte Nationella. Hade muntligt och det kändes som om det gick rätt bra :)
Våran sista lektion var inställd eftersom lärarna och rektorn sa åt oss att gå hem. Det lät fett alvarligt hehe.
 
Fick vänta typ 30 min på pendeln igen men det var flera som stått där i mer en 1 timme.
Sen när jag kommer fram till terminalen är ALL busstrafik inställd så jg fick gå hem.. Bor rätt nära ändå men det tog säkert 30 min eftersom det var svårt att gå i snön. 
Sen gick jag ut med Tindra också.
 
Men jag hade rätt tur idag om man jämför med vissa andra! Linnea fick gå hem från tyresöC, Ewelina i min klass fick gå typ 10 km. HAHA och syrran hade bästa.. Hon fick gå hem till sin lärare hahaha!
 
Oj oj vilket långt inlägg hoppas i orkade läsa :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback