Lucia

Tja bloggen. Idag är det den 13/12 alltså Lucia. 
Började skolan vid 08:30 men åkte dit tidigare för att kolla på lucian. Men när jag kom dit med Jennifer var den inställd!! Skit besviken då jag älskar att kolla på det, mysigt ju.
Men vi fick ändå lussebulle och festis. 
Jennifer började halv 10 så hon fick vara med på min lektion hehe :)  Hade på mig tomteluva idag också hihi..
 
Sen hade jag idrott och vi fick en genomgång av skolans gym NICE! Ska förmodligen skaffa gymkort nästa termin.
 
Slutade 12:15 och nu sitter jag hemma och ska strax gå ner och göra varma mackor och kolla på julkalendern ;)
 
Fick ett julkort av jessika och Filip idag också Sötnosar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback