Julafton

Hej alla fina! 
I mändags var det ju den 24/12 alltså julafton! :) Har egentligen inte så mycket att skriva om men ska försöka få ihop lite text.
Jag vaknade runt 10 och hottade några paket i min julstrumpa/tomteluva. Där i låg det lite smycken, en trisslott och     
en bbcream. Nice! 
Gick upp och käkade frukost med familjen, gröt som varje jul hehe mysigt. Sen började jag städa lite och fixade mig inför kvällen. Lockade håret och sminkade mig mm,
 
Jag firar alltid med farfar och mina fastrar + familjen och alla kom strax innan 15. Vi fixade lite fika och så till Kalle och kollade sedan på det som vanligt :) 
Efter börjades maten att göras i ordning och vi åt goood julmat. 
 
Sen på kvällen öppnade vi alla julklappar och jag blav jätte nöjd med mina (tänkte visa er dem i nästa inlägg). 
Efter det fikade vi lite till och åt allt julgodis och sånt hehe, sen gick släkten hem.
 
Det var väll större delen av min julafton! 
 
  
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback