Idag och igår

Igår: Efter skolan åkte jag nästan helt hem.. klev av en hållplatts innan och gick med Emelie hem till henne. Där bestämde vi att vi skulle åka till hennes morfars lägenhet och käka och sova. Han var inte hemma så vi hade hela för oss själva. Ni kanske minns när vi bodde där i typ 1 vecka! :) 
Jag skyndade hem och packade sen åkte vi till konsum och köpte middag + snacks. När vi stod i kassan blev det strömavbrott haha, lite spännande då jag aldrig varit inne i en helt släckt butik :) Alla fick skynda sig eftersom den där kortbetalaren bara håller 5 min efter att strömmen gått. 
 
Väl hemma i hans lägenhet lagade vi middagen/värmde den hehe. Vi gjorde det på direkten ifall strömmen skulle gå där med. 
Efter middagen tog vi fram lite candy och chips och snackade i timmar, sen smälte vi choklad och skärde frukt. Yummie!
Snackade typ hela kvällen och innan vi skulle sova kollade vi typ halva mean girls :)
 
 
Idag: Vaknade typ runt 10 och gick upp typ 11:30? Fixade oss lite segt och städa hela lägenheten + åt frukost.
Sen åkte jag hem och fixade mig mera för att sedan åka in till stan med Linnea. 
Julklapps shopping! :) 
Jag hittade inte så mycket, bara till min syrra så jag måste åka iväg nån gång i veckan också. Linnea hittade rätt mycket iallafall ;)
Vad kan man skriva? hehe vi gick mest runt i snöstormen och slasken och shoppade. 
Det sista vi gjorde var att käka McDonalds innan vi drog hem. 
Hon följde med hit en stund och testade mina Hunters eftersom hon ska önska sig i julklapp.
Sen jag kom hem har jag ätit middag och gjort lite mysgt i rummet, nu blire Julkalendern och godis mys haha!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback