Gårdagen Ung och födelsedagsmiddag

Hej förlåt för dålig uppdatering men hade ju en förklaring till varför imorse ;) Ser att Linnea har gjort några skoj inlägg HAHA! 
 
Tänkte jag ta och berätta lite om igår:
Jag ställde min klocka på 08:50 och gick upp strax efter 9 och började fixa mig. Jag och Linnea tänkte dra in tidigt till stan och det gjorde vi ;) Vi tog Pendeln och klev av vid TC där vi först gick och kollade i skal butiken där Linnea köpte ett nytt skal, äntligen hehe ne skoja.. ;) Nej men jag behövde inget nytt så jag sket i att änns kolla till mig själv. Alltså Iphone skal om ni inte förstod.
 
Sen efter det gick vi till Kungsan där som ni nog alla vet att Ung08 håller hus nu! Vi var där förra året men då tyckte vi att det var rätt tråkigt så vi gav det en chans till. Och denna gång var det MYCKET roligare! 
Eller asså jag tycker perssonligen inte att det är så jätte kul i själva tälten men man går ju runt och snackar, tar lite tatueringar (haha), och bara chillar. Roligare änn att sitta hemma.
Vi dansade typ nått tv spel som man ska härma dansaren och a.. svårt att förklara, vi dansade dansmatta också ;)
Men det roligase var när vi gick till några sköna brudar/tjejer haha som visade oss steg till en Flashmob! Skit kul!! :)
Asså vi stod där och dansade ,ed dem 2 så det var typ bara vi och det kom värsta publiken HAHA! Asså hut vågade vi? Folk filmade och allt hehe Det var SKITKUL! :)
Åkte världens varmaste buss hem också FY
 
Och Igår fyllde även min mamma år!! ♥ Grattis i eftreskott älskade mor!
Vi drog hem runt 15:30 från Ung eftersom min familj skulle fira mamma. Åhh vi åt världens godaste mat! Kräftor!! :)
Älskar det! Till det blev det pajer, ostar, baugetter (stavning?) mm. Jätte gott! 
Vi myste ute på altanen med tända ljus och till efterrätt åt vi jordgubbar och blåbär mmm... Sen lite godis som mamma fick haha ;) Asså hon fick en korg med massa gött typ champange och godis osv av pappa ;)
 
Men det var väll gårdagen och den var MYSIG som få!
 
Tog bara 2 bilder så det får räcka ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback