Dress up day

Tja bloggen vet att min uppdatering inte är på topp men jag lovar jag tänker på er! Vet bara inte vad jag ska blogga om och jag behöver FLER förslag :) Så komentera vilket inlägg som helst vad du vill läsa om i bloggen allt från vanliga inlägg til svara på frågor till videos ;) KOM IGEN NU! Kommer göra allt!
 
Idag gick jag till skolan i klänning. Vi hade dress up day i skolan och då ska man ju vara lite extra fin så jag tänkte att det var sista chansen att ha klänning i år. Jag ångrar det lite...KALLT! Idag på morgonen var det inte varmt kan jag säga fick höra att det var 10 grader och jag gick barbent i klänning och en tunn kofta!! Sen när jag kom fram såg jag typ bara 2 till med klänning fast jag förstår dom andra eftersom det var svinkallt! Okej jag visste att alla inte skulle ha på sig speciella kläder men men ;)
 
Idag var det första dagen enligt schemat, fast det var från 10:00 så första lektionen gick bort ;) Jag och många andra var där lite innan 10 men lektionen började inte förs 11:20 missförstånd... As jobbigt! 
Hade spanska och Engelska. Vår engelska lärare är fett skön! ;)
 
Efter skolan plågades jag hem i kylan och direkt när jag kom hem fixade jag mat och kröp ner i soffan under en filt :) 
Sen messade Emelie och frågade om jag ville åka till Handen och kolla lite i affärer och jag hänkade på ;) Ingen av oss hittade något! Konstigt,
 
Nu sitter jag i mitt rum och väntar på att mamma ska komma hem hon skulle nämligen köpa hem godis till mig :)
 
 
I början av sommaren bärde denna idag
 

Kommentarer
Elin säger:

Hiss,diss!
Mode, inspiration :D

2012-08-27 | 20:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback