Barnvakten har jobbat klart

Jobbat och jobbat jag tycker det är kul ;) 
Men för någon timme sedan åkte Kendra hem till sitt, känns tomt efter en hel dag med henne. Hehe. Hon ät 6 år och en familjekompis barn eller vad man ska säga. Och stört skön ;)
När hon kom så segade vi lite framför ett spel, ritade lite osv.
Sen gick vi till en lekpark och var där ett tag och åkte rutchkana osv ;) 
När vi kom hem igen "lekte" vi gömma nyckeln. Detta gjorde vi rätt mycket under dagen när vi inte kom på något att göra.'
 
Sen vid 11 körde mamma oss till McDonalds där vi käkade lunch (jag hade fått lite pengar av dem,ville inte ta imot det känns så konstigt på något sätt men ja) så vi åt där varsin Happy Meal, jag böt ut pommesen till mellan men annars tog vi samma chickn bits osv ;) Tog även varsin efterrätt jag glass Kendra Milkshake ;) 
Hade glömmt busskortet så vi fick gå hem i värmen. Men det gjorde inget ;) 
När vi kom hem var det så varmt så vi var innte och pysslade med glitter och massor av paljetter osv ;) 
Var lite på baksidan mm.
 
Sen kollade vi på en film Tummelisa haha jag somna eftersom jag bara sov 5 timmar inatt ;) Men jag vaknade typ hela tiden och frågade vad som hade hänt ;)
 
Sen var det dags att åka hem för LillPlutten och hon glömde nästan alla sina saker här hehe Duktigt av mig ;)
 
Bildlöst inlägg då jag inte håller på med mobilen när jag ska leka ;) 
 
Hade faktiskt jätte kul idag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback