17/08 - 12

Hejsan idag åkte jag till Farsta Centrum rätt tidigt med Emelie. Vi tog pendeln osv in dit. Shopping var dagens schema. Vi åt självklart lunch där också ;) Hehe på samma ställe som vi ätit på nästan varje gång ;) Det var super kul då det även var länge sen vi sågs. Har inte så mycket att berätta vi shoppade liksom :) 
 
Men när jag skulle åka hem (ensam hon skulle iväg med sin pappa) så åkte jag självklart fel...Fan! HAHA jag sprang till Tunnelbanan och glömde kolla skyltarna så jag hoppade på fel tåg... Åkte en station fel och fick byta och åka tillbaka.
 
Sen när jag kom hem lämnade jag bara mina shoppade saker och åkte vidare till Ica Maxi där jag mötte upp Emelie. Först fick jag gratis tuggumi paket om jag gillade Ica Maxi på Facebook så why not? ;) Hehe.
Sen kollade vi runt bland sminket ett LÅNGT tag och tvekade väldigt mycket men sen tog vi våra saker tillslut ;) Köpte lite gott tills ikväll också.
 
Kommer 3 inlägg direkt efter detta!!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback