Senaste dagarna.

Har inte hunnit blogga så mycket eller inte haft lust. Men tänkte berätta lite nu :)
-
SÖN: Kom på ideen att gå på bio med Nennie :) Blev lite stressigt där ett tag men vi hann. Tiatanic såg vi, har sett den 2 gånger innan men den är alltid lika bra! Så sorglig men man blir ändå glad av den ;) Kul som fan speciellt när Nennie fastna i spärren till pendeln HAHA!

Mån: Första skoladagen efter lovet. Boring! Men men .. rolig idrottslektion i alla fall ;) Jumpstyle.
Efter skolan var jag med Linnea och pluggade o dansa lite ;) Lite kul den dan till slut :)
Tis: Idag då? Har varit i skolan och sen gicka jag hem till mig med Emelie och Jessika. Vi hmm.. var inne på chattroulet (stavning) och hitta en kompis HAHA forever alone ;) Ni fattar nog inte man aja.
Nu sitter jag och skypar med Emelie och ska snart gå ner och kolla på Lyckan i LA :)
-
Juste har fått tillbaka min kamera nu så ska ta och skärpa mig när det gäller foton ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback