Så tycker jag - OneDirection

Jag gillar 1D för hur dem ser ut och deras röster :)
Vet inte riktigt om det är min stil på musik men boysen gör det bra!
Jag är inte värsta fanet men jag skulle verkligen uppskatta att få se dem live! :)
Asså de är ett så J*vla skönt gäng som sprider otroligt mycke glädje och kärlek. Kolla bara på deras videos! I'm in love! (hehe nej inte riktigt) ;) Men sååå SÖTA!
Dem verkar ha en väldigt bra sammanhållning i gruppen vilket jag gillar. Hanterar sina fans bra också :)
-
Det jag tycker om killarna:
Louis - Jag tyckte att han såg lite bögig ut förut men har ändrat min åsikt. Han är rätt snygg.
Liam - Förut var han söt enligt mig, men nu ser han lite ut som en ledsen hund (inge illa menat). Helt okej.
Zayn - Min favvo!! Skit SNYGG!!! A han e snygg med snygg stil osv.
Harry - Charmig
Nail - Helt ok. Jag tycker att han ser bättre ut för varje gång man kollar på videos och så.
-



Samma låt bara olika variationer. Vilken gillar ni bäst?

Det här är vadjag tycker du får tycka anorlunda. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback