Emelie (önskat inlägg)

Hehe Emelie och jag har en deal. Om jag skriver ett inlägg här på bloggen om henne så lägger hon ut bilder från Photoshooten vi hade här om dan. Så.. ;)
Okej, Emelie är en av mina bästa vänner och vi umgås helatiden. Vi har varit bästisar sen dagis (eller förskolan) och gått i samma klass sen dess! Alltså dagis,förskolan,1,2,3,4,5,6,7,8,9. Inte konstigt att vi tröttnar på varandra ibland hehe. Men vi kommer att börja i olika gymnasium, kommer kännas tomt att inte alltid ha någon där som har samma humor och sånt :/ Men eftersom folk tror att vi sitter ihop å kommer vi väll förmodligen träffas ofta ändå....vi bor grannar ;) HAHA!
Emelie har inte samma musik smak som mig (inte alltid). Hon gillar Justin Bieber och sånt skit som jag hatar ;)
Skriver väldigt mycket om oss två nu men aja.
Vi kramas ALDRIG! Vet inte varför men man gjorde inte sånt när man var mindre så varför nu? Hehe.
Humorn är knäpp PÅ RIKTIGT....Griis,Liisa,Prutt,Agresiv.....
Jaja nu får det räcka är inte bra på sånt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback