Klar!

Hejsan svejsan bloggen! Idag har jag varit en skogsmulle ;) Var ute i skogen och plockade svamp. Vad gär man inte för att få svampmacka ;) HAHA!
Har varit en tråkig dag och kommer fortsätta att vara det.
Har vart ute i skogen och sen dess bara pluggat typ. Inte kul! Har iallafall gjort klart min Svenska novell och labbraporten. Måste göra några so frågot också :/
Åt pankakor till lunch det var fett längesen :) Inte lika gott länge, har tröttnat på det.
Lite saker som jag vill få klart ikväll:
Duscha
Städa lite i mitt rum
Göra So:n
Skriva ut svenskan
Ta fram kläder tills imorgon (brukar inte göra det, men skulle vara skönt imorgon bitti)
Lägga in bilderna från Model House
Kommer inte hinna med allt så får se vad jag hinner :)
Jag,Julia (syster),Louise(barndomsvän) ♥

Kommentarer
Louise säger:

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-mandag-3.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-26 | 17:08:43
Bloggadress: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback