Kaos-dag

Hejsan! :) Idag har dagen bara varit kaos har inte gjort nått vettigt alls :/
Började hav 10 idag skönt!
Första lektionen var spanska och vi gjorde typ ingenting som vanligt :( Sen hade vi Fysik och jag fattade typ ingenting + att det kändes som om jag skulle svimma och det gjorde inte hjärnan mer snabbtänkt precis. Sen hade vi läs men jag och Emlie drog hem för att äta och Emlie skulle hem för att hon mådde dåligt. Sen hände lite saker med en kompis som jag inte kan ta upp på bloggen, så då kom Nenni till Pias (matställe) och sen åkte vi hem till våran kompis. När vi kommer dit var hon inte hemma :/
Sen när vi ska hem hade vi redan missat en lektion (Svenskan) så fick vi inte ta på cykeln på bussen!! Så då fick vi skitbrottom. Så vi gick till nästa hållplats där bussen kom efter typ 5 min. Emelie och Nenni går på och så ska jag gå på bak. Men då blir chafuören skitsur och ba "inga cyklar på bussen!" Sen stänger hon och åker iväg. Emelie och Nenni var på bussen och så åkte den iväg, jävla kärring!!! Så jag fick cykla hem själv....
Sen tog vi bussen till skolan när vi lemnat cyklen hemma. Så vi kom skit sent till idrotten. Sen var vi tvunga och gå till våra lärare och säga varför vi inte kom på lektionerna och så. Jag tror dom fatta. Och sen när vi skulle gå till idrotten hittade inte Nenni sin nyckel så hon kunde inte hämta kläder. Då var klockan så mycket att det inte var nån ide att vara med. Så vi gick till gympaläran också och sa vad som hade hänt.
Så vi missade typ 3 lektioner + att det hände en grej som jag inte kan skriva på bloggen :(
Hoppas ni orkade läsa allt, blev rätt långt inlägg ;)

Random bild. Hör ej till texten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback