Fysik

Hejsan alla läsare! :) Idag började jag som sagt halv 10 :) Hade vanliga lektioner + idrott. På lunchrasten drog lilla gänget upp til Haninge Centrum och köpte varsin dryck från Expresso House :) Tre IsChai (världens godaste) och en vanilj latte.
Tog några bilder och så påväg tillbaka till skolan. Nenni hade klackar så hon pallade inte gå tillbaka så jag och Nennie tog bussen eftersom jag ville testa mitt nyladdade SL kort ;) Sen när vi skulle av öppnades inte dörrarna så vi skrek till chaufören och hon ba: Men ni har inte plingat. Så åkte hon vidare HAHAHA! :)
Nu ska jag plugga Fysik till provet på onsdag. Första pluggdagen och duktig som man är glömmer man målpappret så vet inte om jag pluggar rätt :/
Kommer kanske fler inlägg ikväll annars får ni väl kolla in arkivet, länkar och annat gott ! :)
Hemsk bild på mig från idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback