Aj!

Nu sitter jag hemma hos Linnea och ska sova här inatt :) Kulit ! Ja, det är skolaimorgon men vi tar typ samma buss ;)

Om ni undrar varför det står aj i rubriken så är det för att jag tog en spruta precis :/ Jag hatar det!! Det gör rätt ont men det är inte såå farligt. Jag tog t´Twinrix nr 3, tog 1 och 2 innan vi igentligen skulle åkt till Egypten i vintras men eftersom det var kaos där nere så blev det inställt och det blev lyx i Spanien istället ;) HAHA! Men tog ju klar hela biddivitten för då räcker det i 30 år frammåt :)

Idag hände inget speciellt i skolan. Vi hade gympa där vi gjorde våra egna uppvärminingar. Min blev lite failad och sen sträckte jag mig också ;) HAHA! lyckad lektion :)
Lunchen blev Cheesburgare från donken. Och sen en ischai (staving?) från Expresso House :) As goood!!! HAHAHA JESSIKA tog en liten expresso och när hon fick den var den typ 3 cm hög hahah skitliten! ;) Och så smakade den skit :)

Aja nu ska jag vara social med Linnea. Blir nog ingen mer bloggning ikväll men imorgon är det fredag och då blir det grym uppdatering :)



Dagens låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback