Rihanna

Gick in på youtube och fick fram en gammal favorit av Rihanna "Unfaithful". Kom på hur länge jag har gillat hennes musik. Har alltid varit besatt av hennes låtar. Hon har legat på toppen av mina favorit kändisar i flera år nu. Jag vet inte vad det är som gör så att jag inte kan släppa den. Antagligen är det väl för att det känns som om jag skulle svika henne om jag slutade lyssna på musiken när jag gjort det i så många år? Hennes låtar blir nästan alltid stora tex: love the way you lie. Den blev känd förra sommaren och spelades varje gång man satte på radion. Man brukar tröttna på sånna låtar men jag kan inte tröttna på hennes musik!
Hon är typ min förebild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback