Halloween

Hejsan! Har haft lite skoj med Nennie och Emelie idag. Haha vi sminkade oss röd svarta i hela ansiktet :) Har precis tvättat bort allt smink och sitter och lyssnar på radion ;) Ska blogga nu och sen städa och sen TheSims 3.
Till Linnea om du läser det här: Dumle mår så bra så, han har fått sprungit rund på golvet några gånger och när han är i buren ligger han sådär med benen och bara tar det lungt :) Har plockat lite grenar och blåbärsris som jag ska skämma bort honom med ;)
Hoppas ni har det bäst i Spanien <3 (kommentera ifall du läst så jag vet om jag ska fortsäta skriva)
Men nu ska jag städa :)
Vet att halloween typ e på måndag men who fucking cares? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback