Om mig.

Namn: Angelica.
Ålder:14 fyller 15 i Augusti.
Hårfärg: Jag är typ sandre' naturligt vis men jag har färgat brunt som nästan har blekts bort.
Ögonfärg: Typ olika (blå grön)
Längd: Typ 1,60 m.
Intressen: Har spelat fotboll och innebandy sen jag var fem men jag har slutat på båda. Jag har gjort mycket när jag var liten tex, gympa, teater, ridning och scouterna. Nu går jag inte på någon sport men jag älskar att sjunga. :)
Favorit mat: Grillat så klart :P.
Favoritfärg: Asså jag har alltid gillat gult. Inte på kläder kanske.
Familj: Mamma, pappa, syrra Julia 16 fyller 17, och världens bästa valp som bara är 11 veckor Tindra.
Här får ni en bild på mig:

Hejdå/ Angelica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback