Natten

Som ni kanske vet så sov jag och Emelie i tält i natt. Vi hade lagt upp massor av kuddar och täcken. Grejen var att när vi skulle sova var det fööööööööör varmt! Det gick inte att sova i värmen och det gick typ inte att göra något åt det. Jag vet inte hur länge jag sov i natt nån timme kanske? Haha vi blev as rädda när Emelies brorsa skrämmde oss.
Klockan 6 på morgonen började det att regna och tältet blev helt blött och fuktigt, så vi gick in... Mitt mål eller vad man ska säga var att klara hela natten och det gjorde vi :) När vi gick in kl 6 somnade vi om i Emelies rum och sov till 12:00. Sen satt vi i sängen och kollade på film tills halv 4. Efter det gick jag hem. Ps. Jag pallade inte fixa mig så har fortfarande mjukiskläder och glasögon :) Oj.. glömde mina linser hos Emelie, fan vad jobbigt ;)
Här kommer bilder:
Tältet :)
Inne i tältet :)
Inne igen :)
inne :)
Imorse - Gissa filmen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback