Godmorgon bloggen :)

Hejsan alla läsare. Jag har precis vaknat och gjort i ordnig frukost. ( Aprikoskräm med mjölk ) för er som vill veta.
Idag ska jag vara med Emelie, tror jag? Men vi har inte planerat vad vi ska göra. Det verkar bli bra väder idag så då kan man ju vara ute kanske bada! :D Men innan jag hittar på något med någon måste jag:
Äta upp frukosten.
Duscha.
Fixa mig.
Blogga.
Ni behöver inte vara oroliga för uppdateringen för jag ska iallafall försöka blogga mycket! Så glömm inte att kolla in flera gånger om dan :)
Just nu. Webbkamera bild.
Hejdå/ Angelica♥

Kommentarer
Svenamna säger:

Great Job!Been putting down Torginol for 20 years,Nice to see a sight that i can relate too.

2011-10-05 | 13:05:59
Bloggadress: http://svenamna.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback