Fyfan!

Hejsan alla läsare, idag har jag ju varit med Linnea. Vi var nere vid Raman för ca en timme sedan för att det blev så jävla varmt. Sen när vi kommer fram är det gråa moln över hela himmelen. Men eftersom vi hade lovat varandra att bada så gjorde vi det. När vi kom upp var det iskallt! Precis innan vi gick upp började det att åska så därför gick vi hem. På vägen hem började det att spöregna och eftersom vi hade cykel så tog det ett tag att komma hem. Linnea skulle på någon avslutning med hennes handbollslag så vi cyklade försthem till henne. Sedan började det att regna ännu mer och åskan kom typ närmare. Linnea skulle åka till festen med hennes lagkamrqt som bor på samma gata som mig, så ag fick åka med hennes mamma hem. Snällt :) Vill ju inte cykla ända hem när det regnar.
Eftersom jag e hemma nu så kommer det en massa inlägg efter middagen (den e typ klar nu). Ni kommer även få den där bildbomben från när jag var liten som aldrig kom in.
Har inte tagit så många bilder från dagarna men jag har ju andra på datan så ni får ej bildlösa inlägg!
Bild från förra sommaren. Försöker få sommarkänslor på bloggen istället det går inte när man kollar ut!
Fan nu började det att regna mer!!!
Kommer fler inlägg efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback