Scones.

Imorse väkte mamma mig och Julia vid 8. Skitjobbigt att gå upp så tidigt men vad gör man inte för sin hund?
Både mamma och pappa jobbar och ingen av dem kunde ha med sig Tindra idag så det blir till att passa henne hela dagen.
Har inga andra planer för dagen så sätter  ig väll en stund på baksidan och solar.
Kanske går till Farfar med Tindra sen, men han har en katt så vi får se hur det går ;)
Julia och jag bakade Scones till frukost. Det är ett slags bröd som går lätt och fort att göra. Har ätit klart för ett tag sen och kollat lite på TV.
Bildkälla: google.com.
Vill ni ha recept så kan jag skicka en bra länk eller skriva här på bloggen :)

Kommentarer
LouiseMonica säger:

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram

2011-07-13 | 11:09:20
Bloggadress: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback