Optikern.

Som ni kanske vet så har jag linser ? Jag andvänder månadslinser vilke betyder at man slänger dem efter en månad och tar nya. Jag har haft linser i ett halvår nu så idag var jag hos optikern och kollade synen :) Ingenting hade änrats eller det var på gränsfall så jag fick samma styra på linserna som förra gången.
Besöket gick super och det tog bara 10 min :)
Efter att jag var klar åkte jag med pappa till jobbet för det var något papper som skulle skrivas på om nån taxrameter (han monterar i bilar).
Nu är jag hemma och ska äta lunch. Sen ska jag och pappa dra och fiska ;) HAHAHA!
Uppdaterar när jag kommer hem så bli inte ledsna om updateringen inte blir så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback