Kryssning - Riga.

Jag sa ju i tidigare inlägg att jag skulle chatta med Emelie om en sak. Grejen är att på fredag åker vi på kryssning till Lettland! :) Emelies föräldrar följer med och så. Båten går klockan 17:00 på fredag och först går man väl till hytten oh lämnar väskorna och sen går man väl bara omkring och kollar lite innan middagen (buffe). Jag älskar värkligen de där buffeerna det finns skaldjur och allt! :) Sen hittar vi väl på något på båten tills man vill sova. Jag och Emelie delar hytt med Emelies mamma och pappa för man måste vara över 20 för att ha själva men skit i det ;) Sen nästa morgon får man frukost buffe innan vi går i land i Lettland :) Sen går man nn kilometer så kommer man till huvudstaden Riga där vi ska gå runt och shoppa och så :) Kommer inte ihåg när båten gick hem sen men man ska i allafall sova en natt till och vi kommer till stockolm runt tio på morgonen dagen efter :)
Så jag kommer vara borta fredag och lördag så då blir det ingen uppdatering om jag inte fixar gästbloggning eller tidsinställda inlägg?
NICE SOM FAN! :)





Nu kom mamma och Tindra hem måste få krama min Tindris ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback