Jag älskar SOMMAREN!

Asså rubriken stämmer. Jag älskar att vakna upp och känna värmen och se solen! Jag får nån slags power inom mig, asså solen ger mig kraft att gå upp. HAHAHA! Nej men det är sant.  Jag blir piggare och gladare.
Det är så jävla nice att kunna cykla ner till en sjö och bara hoppa i. Det spelar ingen roll vad klockan är det är liksom varmt på kvällen också.
De dagar som är regninga på sommaren kan ju också ha något bra i sig. Jag blir inte så pigg när jag vaknar men dem dagar då det regnar kan man ju städa eller något som faktiskt behövs göras som man inte har lust till i det fina vädret.
De soliga dagarna är best!!!
Hittar på något kul i nästa inlägg typ tips,hiss/diss,collage eller nått :) Sen lite senare kommer bilder från kvällen!


Igår i SOMMAR värmen. Ny badad ja ni ser ju på håret ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback