IKEA!

Jag har inte uppdaterat förs nu och det är för att jag har varit på IKEA hela dagn. Jag väcktes av Julia som sa att jag inte fick följa med för att nån måste passa Tindra. Men eftersom jag typ fick damp så fick Tindra vara hos farfar så jag kunde hänga med ;) Vi gick omkring och kollade på garderober till Julia (syster). Till sist blev det en likadan som jag har. Två dörrar en vit och en spegel. Ja typ så haha.
På vägen hem fick inte alla platts i bilen så jag och Julia ville göra en olaglig sak...jag låg i bakluckan bland alla grejer. Vi hade dragit för en grej så man inte såg mig HAHAHA! Det var skitkul. Det var trångt som in i helvete. Okej säg inte det här till nån!. LOVA! ;)
Men nu är vi hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback