Hemma hos Linnea.

Sitter i Linneas rum och väntar på att hon ska äta klart. Jag mötte ju upp henne i centrum och sen gick vi runt och kollade i affärer en stund. Jag hottade inget med linnea köpte en blus och ett par tights och en pressent till sin mormor :)
Sen innan vi gick stack vi in till Donken för att linnea och hennes mamma skulle köpa varsin glass. Sen så gjorde hon i kassan i ordning 3 glassar så jag fick en helt gratis, snällt!

Nu sitter jag alltså i Linnea rum och bloggar medans hon äter. Maten var klar hemma hos mig men jag var inte speciellt hungrig så äter senare istället ;)

Bloggar mer när jag kommer hem!


Första bilden jag någonsin la ut på bloggen :)


Kommentarer
LIENE säger:

Hejsan! Har nu äntligen länkat dig:) länk mig också.

kram

2011-07-18 | 22:07:42
Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback