Dalarö!

Hejsan alla bloggläsare! Idag ska ja bussen ut till Dalarö där jag ska vara med Linnea och bada. Vet inte om det är kallt i vattnet men Linnea säger att det är rätt varmt. Fast jag fryser alltd ganska lätt i havet. Första gången i år jag är vid Dalarö och badar har bara badat i sjöar så det könns nog kallt. Linnea är redan där så hon möter mig vid busshållsplattsen så går vi tillsammans till stranden. Jag tror att Linneas kompis jobbar på minigolfen sp vi är nog lite med henne också.
Ska bli kul men jag hoppas att jag inte dör av kyla i vattnet.
Vi ska vara på den stranden spm ligger typ brevid Schweizerbadet. Den med bryggan :)
Nu ska jag äta frukost vi hörs kanske senare innan jag åker annars kommer massor av inlägg med bilder när jag kommer hem!








Kommentarer
LIENE säger:

Hej! Nu har jag lottat ut vinnaren till gästinlägget. Tyvärr vann inte du men försök fler gånger, om du vill, när jag har en sådan nästa tävling.

Tack för att du var med!

2011-07-01 | 16:07:42
Bloggadress: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback