Dagen.

sov ju över hos Linnea i natt så har varit med henne hala dagen idag också. När vi vaknade gjorde vi det man brukar göra på morgonen, borsta tänderna åt och fixade oss. Sen drog vi hem till mig och jag hämtade bikini och handuk. Sen cyklade vi he m till Linnea så hon hämtade sina saker. Sen drog vi ner till Raman och badade. Vi gjorde en sak som ingen av oss gjort förut. För er som inte vet vad Ramsjön är så är det en ganska liten sjö med klippor på ena sidan och strand på andra sidan. I allafall så var vi vid en klippa och sen simmade vi över till stranden där ifrån ;) HAHA! Asså det e ganska långt ;) Men a när vi va typ halvvägs började jag att frysa skitmycket och mina armar blev helt stela (läskigt)!
A men nu är jag hemma och ska chatta med Emelie på fb ni får se om vad sen :)



Raman :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback