Dagen och kvällen och natten.

Hejsan har inte hunnit blogga så mycket idag. Först var jag ju vid Rudan med Linnea och badade. Haha hände lite saker där tex. en kille som hoppar i vattnet och hans kompisar ba "Var det kallt" han ba "nej jätteskönt!" men han gjorde värsta minen och man såg att han typ dog av kyla och hans kompisar börja garva skit mycket. Svårt att förklara men men.
sen när vi ska gå och handla nått att äta så går det förbi värsta heta killen med magrutor och as fin solbränna. Vi ba kollar på varandra när han gått förbi och ba oooooooooooo! Och Linnea ba choklad. Hahaha!
Erkänn ni fatta nada ;)
Sen på kvällen drog jag och Linnea in till stan och kolla på bio, Super 8. Var jävligt bra :)
Sen på vägen hem hände lite grejer i blev tex jagade av ett fyllo vid plattan :/
När vi kom hem var Linneas föräldrar här och umgicks med mina föräldrar och sen kom Louise linneas syrra och dem gick hem typ halv 2.
Haft en lyckad dag, kväll och natt! Bilder kommer imorgon eller vad man nu säger eftersom klockan är över 00:00.

Kommentarer
Diana Stjärna Rasol säger:

SV; Visst! :) Bara att kommentera när du länkat mig! Puss :)

2011-07-03 | 02:09:42
Bloggadress: http://dianarasols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback