Dag 08 - två saker jag längtar efter.

Den första grejen jag längtar efter är Gotland! Den 6 augusti åker jag, familjen och Linnea S till Gotland och ska bo i ett hus/stuga/villa. Det är några kompisar till familjen som ägen huset som sommarställe. Vi ska låna den, alltå dom kommer inte vara där. Har vi tur så är studsattan och poolen uppe annars får vi cykla/gå ner till havet.
Jag har varit där en gång förut och det är skit nice! Asså man kan ju åka iväg till tex Visby och så. Det blir även första gången som Tindra reser :)
Det kommer bli sååå nice!
Den andra grejen jag längtar efter är julafton. Ja vet jag e lite knäpp. Jag vill ju ha sommar men det är skitmysigt på julen också :)
All belysning, all god mat allt gott umgänge allt! Asså erkänn det är mysigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback